Land rover Defender „Jambo Mbili“

Z výrobní linky jsem sjel v roce 2004, mám na svém křížku něco kolem 150 000 kilometrů. Jsem pečlivě a s láskou udržovaný. Na mou palubu se vejdou dva cestující.

Krom jiného sebou vozím a mám to zahrnuté v ceně :

- naviják WARN

- 2x plnohodnotné rezervní kolo

- zvýšený podvozek

- tlumiče Old Emu

- tlumič řízení Old Emu

- ochranný nájezdový plech

- boční ochranné stupačky

- ochranné mřížky na všech světlech

- přední kapota i střecha pochozí

- upevňovací střešní systém

- vyhřívaná sedadla

- elektricky ovládaná přední okna

- vyhřívané čelní a zadní okno

- nezávislé programovatelné topení

- klimatizaci

- zvýšené sání („šnorchl“), alternativně s cyklonem proti prachu

- boční markýzu, ochrana před slunečním žárem i před deštěm

- zatemňovací folie na zadních oknech

- zvýšený výkon motoru na 160 PS, zvětšený chladič

- přídavné dálkové světlomety, celkem 200W

- přídavný zadní reflektor

- dvě baterie, kabinovou a motorovou

- dostatek uložného prostoru v zabudovaných skříňkách

- plynový vařič na PB lahev 2,5 kg

- malý vnitřní dřez integrovaný do zabudované skříně

- venkovní sprchu

- nádrž vody na 70l s čerpadlem

- přídavné nádrže na naftu 110l (celková kapacita 190l)

- výklopnou střechu se stanem; příprava pohodlného spaní zabere i méně zručnému cestovateli 2 minuty

- palubní ledničku/mrazničku s dostatečným obsahem

- zvedák Hi-lift umístěný v ochranném obalu na střeše

- 3x zásuvka 12V v obytné části